Kjøpsbetingelser

BETALINGSMÅTE

Hos Posterhouse.no kan du betale med kort eller faktura via Klarna konto.

Leveringstid

Vi sender pakken din så fort det lar seg gjøre. Normalt sendes pakken innen 1-2 virkedager.

 

Angrerett

Hos Posterhouse.no har du 30 dagers åpent kjøp!

 


 

Frakt

FRI FRAKT ved kjøp over 600,- (gjelder ikke ved dagstilbud)

Fast frakt for alle andre ordrer er kr 49,- (hele Norge).

Du kan velge å sende pakken din med sporing, dette koster 110,-

 


 

Retur

Hvis du skulle ønske å bytte posteren du har kjøpt, er det selvfølgelig ikke noe problem :-) Det viktigste for oss er at du er 100% fornøyd med handelen.

Du betaler portoen på tilbakesendingen. Legg ved både ordrebekreftelse og angrerettskjema når du returnerer den med opplysninger om hvilken poster du vil bytte til.

Ved bytte og retur skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den – det vil si i orginalemballasje og senest 30 dager etter at du mottok varen. Husk å legge ved angrerettskjema som lå i pakken din.

Returadresse:
Posterhouse v/ Vibeke S. Myren
Haukveien 1
7562 Saksvik

 


 

Åpent kjøp i 30 dager

Dersom du angrer kjøpet ditt, kan du innen 30 dager returnere varen(e) og vi betaler tilbake det du har betalt for varen. Husk at varen og orginalemballasje må være ubrukt/uskadd, og varen sendes tilbake i samme emballasje som du mottok den i. Du betaler returportoen.

 


 

Reklamasjon

Dersom mottatt vare har feil eller mangler, kan kjøper på visse vilkår gjøre gjeldende en rekke mangelsbeføyelser (eks. å holde kjøpesummen tilbake, retting, omlevering, prisavslag, heving og erstatning) etter kjøpsloven, jf. kjl. §§ 30 flg. Dette forutsetter imidlertid at kjøper reagerer innen visse frister. I forbrukerkjøp er reklamasjonsfristen som utgangspunkt to år etter at kjøper mottok varen. Dersom varen eller deler av varen er ment å vare vesentlig lenger enn to år, utvides reklamasjonsfristen til fem år.

Det må gis melding til selger innen rimelig tid etter at kjøper oppdaget eller burde oppdaget mangelen. Det stilles ingen formkrav ved reklamasjon, men av bevismessige grunner bør meldingen gis skriftlig. Det bør fremgå av meldingen (reklamasjonen) hvilke mangelsbeføyelser kjøper ønsker å gjøre gjeldende. Ved reklamasjoner som skyldes feil eller mangler ved produktet, skal tjenesteyter bære alle kostnader forbundet med kjøpet, herunder utgiftene til tilbaketransport. Vi dekker derfor rimeligste returmåte, men ta vare på kvitteringen, da vi trenger denne for å kunne tilbakebetale utlagt returporto til deg. Erstatning er begrenset til verdien på varen det reklameres på og vi står ikke ansvarlige for påståtte følgeskader som skyldes bruken av denne.

 


 

Uavhentede pakker

Varer som kommer i retur til oss fordi du ikke har tatt i mot eller hentet ut varene, debiteres med 200 kr. Dette for å dekke den doble fraktkostnaden (til deg og deretter tilbake).

Husk å hente pakken din :-)

 


 

Kontakt kundeservice

Hvis du har spørsmål, kommentarer eller noe annet du vil si meg, send meg en mail, så svarer jeg så snart jeg har mulighet :)